070515//544

så då är de bara 24 dk till skolan slutar å ja är så jäkla less ska sticka från skolan vid halv 12 i morron tänkte kika på mösspåtagningen med sandra så kan ja åka upp till hästen sen så man kanske kan parta lite i kväll då eftersom de kanske skulle komma lite folk hem :D men jag vill juh hinna med å träffa min sötnöt också -v- :D

har vart på ikea med sandra syster å mamma i dag också eller a kom nyss hem vi spran bara runt mellan tre affärer å leta grejer till syster så nu har mina tår blive helt platta går för mycke så ja måste väll ta kryckorna snart eller nått :/ i kväll vet ja inte riktigt va ja ska göra ska äta snart så får ja se va som händer vill juh åka till min silwer :D å nu är klockan 19.19 också :P hehe har även blive lite små kär i en låt dk gjort fin text :) nej men nu ska ja kila en svämg ;)

är kär i dig :D

/I

image3 VI -v-

Kommentarer
Postat av: Louise

söta ni är då ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback