4 april 2006

Idag kommer min älskling hem igen :) och i morgon är det ett år sedan han och jag träffades för första gången :) älskar honom så otroligt mycket och kommer alldrig släppa honom !!!!!!

Idag var jag på skolan ialla fall halva dan vi städade å olyckligt vis hamnade jag johanna å lotta i lastbilen eller jag å johanna men lotta va med som stöd :p hehe så vi fick packa in allt skit i bilen .. men vi lyckades bra pulade in  allt i en halv lastbil :) eller liten lastbil :p
sen kilade vi ner på stan och shoppade lite köpte en present till christian ett par skor fondaichan och ett linne... :)
väntar på maten nu som farmor gör ordning så ska jag åka å köpa en blomma sen ska jag till märta å sen så kommer masse till kungsnäs ska träna lite med honom ska prata lite om tävnligar å så med marie också :)

nej nu ska jag fixa lite på bdb hej svej :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback