jobb,jobb,jobb...

kommer precis från jobbet har.. är sjukt trött..
började min dag idag med att hämta jossan och åkte till stallet för att rida å släpa ut hästarna..
men som vanligt när man planerat att man ska rida på kungsnäs så går det inte...
de är helt enkelt lättare att bara åka dit..

sen blev det jobbet på BOOM har så himla kul där och nu kan jag känna mig som en igänget för idag har jag blivit STOLT säljare för BOOM =) tihi
har fått ett alldeles eget säljarkonto =)
så numera är heter jag ISSE när jag jobbar på boom.. de som saknas nu är bara en namn skylt :p tihi
strax innan 4 åkte jag för att bemmaningen ringde och frågade om jag kunde jobba på alnösol å självklart jag behöver alla pengar jag kan få så nu har jag precis kommit hem.. =)

försöker övertala mamma om att hon ska färga mitt hår så de blir gjort tills i morgon när min älskling kommer hem förevigt =) fyyy FAN va de ska bli skönt !!!

men nu ska jag övertala mammsen lite till..
cya!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback