Kan inte sova...

kan inte sova... de bara snurrar i huvet på mig =/
vad är det som håller på att hända?

Jag ville ju bara reda ut varför de har blivit som de blivit för jag mår jätte dåligt över de här...

Vi kanske inte känner lika men du måste ju också reagera på att de inte är som förrut..

du är verkligen en av mina bästa vännen Lotta och jag vill inte att de ska brytas.. de finns ingen som jag har så roligt med som vi har när vi är med varann och jag har så många minnen frpn den kota tid vi varit vännen...

Jag vet att du har sagt att jag inte gjort dig nått men jag har som en stor klump i magen.. =S
vet inte vad jag ska göra för att de ska bli bra igen... =/

Jag vill inget hällde än att vi ska kunna umgås och göra allt vi gjorde förrut...

Förlåt LOTTA!!


Kommentarer
Postat av: Sara

Då är vi 2 som ligger sömnlösa för samma känsla :-(

Men kom ihåg att det inte bara är du/jag som måste kämpa..Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback