till sara och middag med bror...

Sara: Jag vet att de är så men de är svårt att koppla bort =(.
jag tror att jag inbillar mig och drömmer för mycket.. men jag hoppas att det löser sig =)
Hörde att du kommer hem snart med :D wiiie va roligt de kommer bli då får du låna märtisen med så du får ta en liten stall lukt :D tihi

Har nästan nyss kommit hem från store bror =)
han bjöd på middag idag. suuper gott=) men jag måste erkänna att christian är bättre på köttfärssås :p tihi
så kikade vi på eftelyst å lite så =)

körde i morse med =) ska ju snart köra upp för BE =)
jäkligt svårt att få hjärnan att fatta att man ska svänga tvärt om :p hehe
men men...

har så lite tid över nu känns de som =( hinner inte med masse å arne tex =( men i helgen ska jag FASEN ta mig dit !!!

nej men nu ska jag sova ska upp tidigt i morgon=)

tjing..

Kommentarer
Postat av: Marie, Masse & Arne

Ja vi alla tre saknar dig juh!! Masse och Arne kommer att vara sur på dig!! ;) Tihi

Postat av: Malin

Hej vännen! :) Ja, det var evigheter sen :( Jag tänkte försöka komma upp i mellandagarna eller på nyår! :)

KRAM!

2008-12-04 @ 08:49:51
URL: http://malinkristinafalck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback