11/2 2008

Orkar igentligen inte skriva men jag SKA skriva varje dag :p
sitter hemma nu och irriterar mig på att victor leker med ett sugrör =p men han är juh bara liten han förstår inte bättre ;)

Hade utsläppet i morse så jag mockade å packade klart all mat till elsa å märta sen for påbanken och lite så efter det var de en seg dag på jobbet som jällde och de gick väll bra efter jobbet for ja hem å hämta lollo sen tog vi in pollarna och red elsa å märta.. märta den dumma fan är juh så jäkla snäll med lollo men med mig ska hon bara dumma sig hela tiden :@:p hehe men hon är söt ändå och på lördag åker hon :D
iaf kommer Älskling hem på fredag :D wiiiiie =p då ska jag bara mysa :) sen på lördag åker vi ner till nyköping eller aa jag å märta iaf hoppas Christian följer så jag får vara med honom länge....




5/4 2007 var dagen mitt liv började jag började verkligen lära känna mig själv och det har jag dig att tacka älskling! DU är BÄST kom i håg de :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback