17/2 2008

nu har jag kommit fram och hittat min plats här i nyköping =) det var inte riktigt lika lyxigt som jag trodde förutom lianes hus då :p synd att jag glömde kameran annars hade jag kunnat knäppt lite kort..

Kikar på skärgårds doktorn nu saknar Christian men han åkte iaf med ner =)

Jag delar en övervåning med två sovrum ett stort kök och ett vardagsrum med en stall tjej som jobbar här... det är en gammal skola på gården här där vi bor så vi bor i lärarbostaden .. det är ca 500 meter till stallet jag börjar 7 då ska 8 hästar med min egen ha mat sen är det motion av hästarna och lite så ..
Jag kommer nog trivas bra kommer förståss sakna Chritsian men det går över kommer hem söndag vecka 11 skriver blogg så ni alla som är intreserade kan se hur det går.. .

Issa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback