29/2 2008

Sitter i soffan i idas hus har en stoor godis påse och pepsi max :p ida är med liane på strömsholm och kommmer tillbaka på söndag så jag bossar över pållarna nu :p hehe nej då på söndag kommer även tjejen som ska byta av mig när jag åker hem nästa vecka eftersom ida åker till tyskland på onsdag....

Jag har en enorm hem lengtan till christian nu gråter nästan varje kväll och drömmar varje natt saknar honoim så otroligt mycket!!!!

martina går jätte fint hoppas att ni där hemma tycker det har hänt nått för de tycker iaf jag :p
till veckan kommer vi hem och sedan åker vi till umeå ska bli skönt att få kika hur vi ligger till inför sesången och att det är roliga domare i år...

nej nu ska jag gå och sova för jag ska upp å fodra hästarna i morgon..

sov gott alla



Christian du betyder allt för mig glöm inte de och ring sen :D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback