5/2 2008

det går juh bra de här med blogg :D heheh har skrivit varje dag nu iaf :p
sitter hemma nu har vart och tränat med märta i timrå hon var jätte duktig men hon tyckte det var lite jobbigt när man skulle röra på benen så mycket =P men de kanske går bättre i morgon :D

nu är det bara tre dagar kvar tills christian kommer hem :D ska mysa med honom HEEELA helgen tänkte höra med nån om den vill ta hand om märta i helgen men mamma kanske kan göra det hon kommer juh ochså hem på fredag :)

i morgon är det planerat att jag ska käka med brudarna får se om jag hinner de eller om jag skulle träna tidigare men ia ringer väll snart ..

jag vill festa till helgen med får se om de kanske blir railway eller bil åkning med grbbarna .. nej nu ska jag utvärdera min träning i dag som jag har lovat mig själv att jag ska börja göra ... 



                                                                 
   Det finns bara en person i värden som jag verkligen älskar och det är du Christian Silwer jag hoppas att du förstor hur  mycket du betyder för mig älskling!!!  
Vill alltid finnas vid din sida....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback