6/2 2008

Idag var jag bara på butiken två timmar hade min lilla praktikant idag så vi pysslade lite med borstarna och började pyssla med mitt egna lilla skyltfönster :p tihi såå fint så :D
Sen så har jag varit i timrå med märta å tränat vi red skolor hela passet med de behövs nu när hon ska göra allt en nivå högre och med mer lyft..
I morgon ska ja upp lite tidigare eftersom jag ska släppa ut hästarna sen har jag hand om butiken ensam hela dagen med det ska nog gå bra de med får juh lite betalt för det så de är juh bra :D
Snart kommer min älskling hem också visseligen bara två dagar med ändå :D saknar honom sååå otroligt mycket men det jag tror att vill man verkligen leva med någon hela livet är det ett bra sätt att förstå det på när man inte träffar den man älskar på ett tag....

Jag älskar dig christian och hoppas verkligen att det kommer vara vi två förevigt.. klarar vi det här åtet tror jag att vi kommer klara det förevigt sen med eller jag vill att vi ska klara det :D



Glömde skriva i går att det var tio månader sedan vi sågs första gången..
tio månader av ekta kärlek..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback