28/1 2008

Då va dagen här dagen då christian flyttade =*( har fällt många tårar idag och kommer förmodligen fella fler mot kvällen....
grät tills jag somnade i går somnade i älsklings famn vaknade av att han buttade till mig och ville att jag skulle komma närmanre.. sen somnade jag i hans armar igen efter att ha grinat nästan hela kvällen..
I morse vaknade jag av min klocka 3,45 de va dags att kliva upp. låg kvar i sängen i christians armar innan han klev upp och gjorde frukost åt mig då va klockar runt halv 5. när vi ätit frukost kila vi iväg till bilen med pappa silwer och de bärde av mot stan och tåget.. vet inte hur många gånger jag fällde tårar den morgonen men de va typ varje går urban sa hur ska du klara dig nu då å typ varje gång jag tittade på christian sen försöker man juh å dölja de där inför hans föräldrar men de är juh svårt.. väl nere på tåget gick allt snabbt pussade på christian å han klev på kikade vart han skulle sitta å kom ut i gen efter som han skulle kika vart markgren hade tagit vägen så jag fick pussas å kramas lite till.. när tåget började rulla iväg vikade han men jag vinkade inte tillbaka eftersom jag hade föllt upp med att hålla tillbaka tårarna... (sitter även nu och gråter) sen körde urban upp mig till stallet och jag gav hästarna käk sen la jag min på såffan å väntade tills jag kunde rida somnade även en stund... efter ett tag fick jag ett sms av christian där han berättade hur mycket han älskade mig å jag höll på att drunkna i mina egna tårar...

efter allt pyzzel i stallet var det jobbet som gällde full rulle när alla fått lön.. :) fick gå vid 5 å christian ringde och sa att han blivit för flyttad till stockholm jag blev SKIT glad eftersom de är mycke närmare sundsvall än skövde :D

nu ska ha lägga upp de här å gå och sova... ska försöka hinna med å skriva varje dag ett tag nu....


älskar dig Christian SIlwer glöm inte det!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback