helgen...

ska uppdatera min helg ...
Fredags var vi på street roulers för att the tributes spelade =) huuuur bra som hälst lagomt o nykter och kännde att jag kunde dansa lite sjävl utan björns hjälp för in gång skull :D tihi fick även mycke fina kommentarer om min tackt till musiken och min klänning :D tihi de där med takten var någ bjöns förtjänst ändå :p ...
Sen lördag upp tidigt för att sitta som skrivare på km i dressyr... gick bra men jag var grymt trött och frysen .. sen var det dags för mig att hämta milton och vara med på km i hoppning.... han var jätte duktig men han var som en F1 så vi petade två hinder men jag va super nöjd :D klarade mig utan marie och allt :p men jag hade ju hjälp av stefan och min otroligt snälla pojkvän mats ;) 
senare på kvällen var det middag med stallet som gällde mysigt och gott man brukar ju säga att gratis är alltid gott :p tihi 
sen var de bara hem och byta om för en maskerad kväll med christian björn sara och jossan men de blev inte så lyckat och jag ringde efter mamma som hämtade mig runt 12.. och strax efter kom christian hem till mig för att kolla på film men inte kikade jag eller jag somnade som vanligt :p tihi 
sen i morse var det dags att pallra sig upp igen =/ suck... men idag var det lokal hopp tävling i timrå som stod på schemat.. 1m och 110.. jag är jätte jätte nöjd med honom blev dock ingen placering men jag petade ett i omhoppningen på 1m som var mitt fel pga att jag var lite för ivrig på mina super svängar :p tihi och sen hade jag en mardröms framridning på 110 kännde mig TOTALT värdelös men lilla milton är ju så snäll och ställde upp ändå vilket resulterade i en felfri runda och en bula i pannan på hästen eftersom jag av någon anledning red in i ett hinderstöd när jag skulle göra en supersväng :p 
och efter tävlingsdagen var det daxs för lite käk i magen och sedan träning för marita med martina.. =)

man kan ju inte påstå att jag inte har nått att göra på helgerna iaf :p men nu är min helg över och jag börjar min 7 veckor långa APU på BOOM i morgon =D jag tror att de kommer bli super kul!!!! =D

men så han jag inte säga hej då till sara heller =( men jag får låssas vara lika kall som jossan och säga vi ses ju till jul :p men de känns så långt =( aja 

men vi andra ses inte till jul för jag tänkte skriva om min dag i morgon med :p tihi

cya!! 


Kommentarer
Postat av: sara

Jag hann inte sàga hej dà till dig heller!!!! Vi for bara fràn timrà. Jag kommer hem 17 december!!! kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback