icke godkänd...

Klarade inte teorin idag =/ men de är inte konstigt heller kände jag ¨så här i efterhand :p hehe men jag skriver om till veckan =)

på jobbet idag ståd vi och pratade lite mellan utlämningarna av varor så lekte jag lite med häftapparaten samtidigt som jag berättade om hur knäpp katt min syster har å helt plutsligt så högg de till i mitt finger å kan nån gissa vad jag lyckades med då ? :p hehe jo jag häftade mig själv i fingret ;) de såg typ ut som om jag hade varit hos doktorn och tagit sprutor :p hehe

men nu ska jag sova ska upp å släpa ut hästarna i morgon =)
cya!

Kommentarer
Postat av: Marie

Men lilla klantiga Issa, inte leka med farliga saker ;). Nya friska tag nästa vecka :) Kram

Postat av: annamadelene

men gud vad ni mobbar min katt hela tiden! argh

2008-11-27 @ 10:55:50
URL: http://annamadelene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback