laddar inför morgondagen...

har precis krypit ner under täcket... mysigt.. =)
har bara tagit det lugnt ikväll och pluggat körkorts teorin så nu är det bara sluttestet kvar tills på tosdag men jag tänkte att jag skulle hinna börja med BE teorin innan torsdag så vi får se hur de går =) ...
jobbet idag då de är faktiskt riktigt skönt mycket att göra de jag älskar... att slippa stå still =) men de känns lite märkligt att man börjar jul pynta nu :p tihi men de är bara å vänja sig :p imorgon är det lite party som står in skrivet i almenackan.. de är ett gäng som ska komma till mig och äta å lite så sen hoppads jag på att alla följer emd på rail way med :D tihi

men nu ska jag sova ska upp och släpa ut hästarna i morgon =) wiiie

sov gott =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback