löjlig?

kanske låter lite löjligt men jag känner mig faktiskt lite sviken en av mina bästa vänner som näst intill har totalt ignorrerat att jag både fyllt 18 och skaffat körkort..

jag känner mig jätte löjlig nu men man känner verkligen hur mycket ett grattis betyder även om de inte är ett som sägs med nöje..

men men jag får vara glad att iaf de flesta av mina vänner är glad för att jag ochså blir stor =)

Tack till er :D

sen så är de så att jag saknar min pojkvän så otroligt mycket..
har inte hört något ifrån honom på flera dagar..
förstår inte varför han bara inte kan skicka ett sms eller nått de jan väll inte va så jävla svårt !!
 men men han kommer väll hem snart..


Kommentarer
Postat av: issa

jag har iaf sagt grattis till båda grejjerna.. för jag är fett happy för din skull de ska du veta! ^^ plus att de nu finns en till fyllechaffis man kan ringa, vilket aldrig är fel! :D <3

Postat av: sara

Skärpning! Ett sms tar 1 sekund att skriva och skicka! Till och med jag i Italien klarar av sånt ;) Snart ses vi!! Kram

2008-11-17 @ 16:21:14
URL: http://sarizzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback