tack för igår...

Tack alla som gjorde mitt kalas perfekt igår :D jag hade så himla kul..
vi började med att jag bjöd på middag och tårta sen spelade vi våghals tills det var dags att dra sig mot stan... vi dansade som galningar på railway hela kvällen.. sen var det sängen och mys med viktor som gällde...
klev inte upp förrän farmor och farfar kom i dag..
sliten? hehe jaa :p
sen pluset med det hela var att christian  ringde idag och berättade att han var hemma.. jag blev så glad att jag började att grina de va ju de jag hade önskat mig att han skulle komma hem :D
lite från kalaset :D


en av tårterna jag bakade :D


presenten från min älskade pojkvän han är bara fööör bra :D


de här fick jag av min bror :D kanon nu när jag ska skaffa bil :D tihi


från figge =) min bil kommer lukta så himla gott :D tihi


marie och mats present :D tror att mats vill att jag ska komma och sova över någondag :D tihi


och jossan vill att jag ska se ut som en bimbo med jätte läppar :p tihi

sen så fick ajg blommer pengar och jätte fina glas skålar med..

tack alla för fina paket å så =) men jag fyller ju igentligen i morgon så de kanske kommer mer paket då :D
nu ska jag gosa lite med de bästa som hänt i helgen :D CHRISTIANS hem komst :D tihi

älskar honom mer än nått annat kan ni förstå de ?!? :p

Kommentarer
Postat av: Sara

Grattis pà riktigt!! Jag vill ocksà ha làppfòrstoring!! Kram

Postat av: Marie

Hej!! Nu vill jag se en uppdatering!! :) Kram

2008-11-11 @ 22:32:14
URL: http://www.maastricht.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback