tappat lusten ...

jag har verkligen tappat sugen för att skriva blogg ..
vet inte varför med har så himla mycket nu ..
jobbar, fixar märta och pluggar teori de är så mina dagar ser ut :( men så fort jag är klar ska jag sno tillbaka mina små pollisar oss mina älsklings vänner på klökan :p

idag var jag på halkbanan tycker inte de va så kul som alla sägen man fick ju inte sladda så mycke ju =( ;) men men ..
tror jag ska krypa ner under täcket och göra en tidig kväll i kväll har varit så himlans trött de senaste dagarna =(
men  morgon får jag iaf sova ut lite med innan jobbet =)

cya!!

Kommentarer
Postat av: Marie

Ja pollarna saknar dig också även dina älsklings vänner i klökan ;) ;) Kramiz

2008-11-07 @ 00:32:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback