tävlings dag 1...

är nu på hotellet i umeå tävlingarna idag har gått helt okej..
Aramis var väldigt spänd sina två klasser men gick på 59% i båda..
Märta gick inge bra tappade henne helt på banan men jag är super nöjd med framridningen..
Masse är jag jätte nöjd med men bensinen tog slut sista delen av pogrammet :p
men jag är super nöjd med alla =)

slutade men en placering de va med märtisen i hennes klass vi blev 3a =)

hur gick de för de andra då?
jo.. srk har iaf inte gjort bort sig!
Anna vann lb2an och kom 3a i la3an =)
Karin från färsta kom 3:a i lb2an. =9
Marita kom 2a i msvb2an och vann la5an.. =)
 Anna S har varit jätte duktig belinda var jätte spänd och anna red så himla bra de och gedde inte upp de ska hon verkligen ha beröm för =)

nu ska vi dricka nån öl och kika på tv lite

skriver när jag kommer hem i mrgon med =) cya.

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback