min livliga dag..

Har precis kommit hem från en händelse rik dag som alla andra :p men den här dag har jag nog hunnit med mer än de flesta andra ...
började dagen i stallet mockade och gjodre klart sen blev det skolan till halv 4 och körlektion 4 :D gick riktigt bra de är bara den där förbaskade teorin jag måste göra !! =/
efter körlektionen blev det bio med issa =D raggarbrudar blev det så sjukt bra film !! =D den rekomenderar jag starkt =)
om vi haft en snorre mellan bena skulle vi blivit tagna på ett annat sätt!! eller hur issa ;) tihi

men efter bion blev det innebandy på sporthallen och självklart så vann uh granlo =) wiiie :p

nu är jag iaf hemma och har hunnit med en dusch =) ska packa lite för i morgon bär det av ner till karlskoga...


och på fredag är det dags att ta ett sista farväl utav min stösta förebild och idol någonsin.. säkert inte bara min utan mångas både arbetskollegor och vännen.. det är så svårt att förstå att du inte finns där längre men det kommer nog bli svårt att säga farväl... jag kommer aldrig sudda ut den biten av mitt hjärta och min själ som du satt dina spår i hos mig jag kommer alltid att minnas dig som min extra morfar..



det är så svårt att förstå att du inte kommer finnas där nere nu när vi kommer ner jag har grublat så mycket över att komma på begravningen men till slut så bestämde jag mig för att jag säkert kommer att ongra mig i efterhand..
vi syns på fredag bo-göran så kan vi kramas en sista gång.. =)

Kommentarer
Postat av: issa

hahahha så jävla rätt! ^^

Postat av: Marie

HEJ!! :) Ja du har verkligen hunnit med en massa!! Själv har jag röjt i garderober typ hela dagen, men ändå så har jag kvar den i hallen :( suck.

Massor med tröstkramar från mig, Mats och alla hästarna!! Vi synes när du kommer hem!! :)

2008-10-15 @ 23:33:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback