märta gick omkull...

Idag har jag inte ens skrivit nått inlägg på dan :p men då gör jag ett längre nu istället =)
på skolan i dag har vi jobbat med uf bara andra lektionen knäppte vi lite kort på när dom håll på å renovera fiket på skolan =)
sen efter skolan gick jag med lotta hem och väntade på att mamma skulle sluta =)
var i stallet förrut eller typ hela kvällen fick vänta på mamma som var på möte =/
Sara red märtisen lite efter jag ridit.. hon var fin de är verkligen super kul att hon är så pigg och glad nu när de snart är dags för årets sista tävling =) men de är mycket jobb innan hon är helt igång..
Sara ska iaf rida märta nu torsdag till lördag =D jag hoppas du gör ett bra jobb sara ;) tihi :p
när jag och issa stod och väntade på att kunna ge hästarna mat gav vi märta och nero morötter och apelsiner märta va helt galen :p hehe de va jäkligt roligt att kolla på dom =) märta blir helt galen när de gäller godis :p
vi la ut en morot i mitten av gången och skulle kolla vem som va snabbast av dom :p och märta har lärt sig att man inte så fätta ut fötterna utanför boxen så hon sträckte sig ända tills hon gick omkull ner på knä i stall gången :p fyfan va vi garva åt henne :p så hon fick moroten :p den va hon värd =)

 
märtas teknik att komma närmare issa att stå med
 fötterna så tätt ihop som möjligt och sträcka riktigt ordentligt på sig :p

 men nu ska jag lägga upp till alla er som tjatar :p (vilka nu ni än är) tihi :p

Kommentarer
Postat av: Marie

Hehehe :) Men lilla Märtisen man kan faktiskt inte ramla ut ur boxen :(

2008-10-14 @ 22:40:15
Postat av: Sara

Märta är smart och ordentligt uppfostrad! :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback