lugn helg...

kom precis på att missat att blogga igår.. hade ´kanske lite för mycket att göra :p

Christian kom hem i fredags kväll så vi spenderade kvällen med hem film hemma hos mig och myste =)

sen lördag morgon pallrade jag mig upp för att åka och släpa ut hästarna...
jag blir riktigt chokad på mig shälv faktiskt, på 40 minuter hade jag släpat ut 5 hästar gett dom mat slängt på täcken sopat och mockat åt två =) börjar bli riktigt haj på de där med morgon fodringar nu :p
sen åkte jag hem till min älskling som fortfarande låg och sov..
drog upp honom och vi käkade frukost. sen gjorde vi oss iordning för att åka på birsta jag var tvungen att gå på apoteket och sen så kikade vi bara runt =)
när vi hade varit på bista åkte vi till hööks för att prata med marie =) hon berättade att dom hade hittat kattungar och att dom skulle åka idag (igår då :p) så jag och christian skyndade oss hem till dom så att inte katterna skulle hinna fara.. dom va så himla söt =D två så busar , piff och puff =P


vi lekte lite med dom sen åkte vi hem och åt efter som att christian skulle åka tillbaka till stockholm med 16,11 tågen =(

men vi åt god mat med min mamma och sen kikade vi lite på ronny och raggge. och när klockan började närma sig kvart i 4 åkte vi ner till tågstationen..
de är lika jobbigt varje gång när christian åkte =( j
ag vill verkligen att han ska komma hem nu !!! men vi kikade juh på hur många dagar de va kvar och de va inte så många :D 50 nått bara =)

när tåget hade rullat iväg åkte jag och mamma tillbaka till apoteket i birsta eftersom de hade tagit 190 kr fö mycket betalt plus att jag fick hundra kroner i presentkort för att dom hade gjort den missen :D

sen bar de av till märta red henne hon var verkligen super fin hon är lite stel fortfarande men de är juh lätt att rida ur =) sen åkte jag upp till marie och red aramis och masse med,
masse var jätte fin lite trött bara men de får man vara :p
 
aramis varjätte fin i början men sen blev han lite star vilket jag inte riktigt vet va de berodde på men jag ska rida honom i dag med så for vi se =D
sen åkte jag hem och somnade med telefon i handen när jag skulle ringa johanna :p heh så jag spenderade kvällen i sängen i stället var så himla skönt att sova ut har inte gjort de på länge nu :D
men snart ska jag börja plocka undan här lite de ser förjävligt ut efter att christian varit här :p hehe skriver ett inlägg ikväll med :D
tjing
lägger upp lite bilder med :D


Från amerikansk fotbollen

silverfisken christian :D en av mina nya fiskar
också silverfisken Björn :D

Kommentarer
Postat av: Sara

Hahahah vilka silverfiskar du har hittat ;-) jag ska höjja hinder åt er idag !!!! Ses ikväll. Får jag ätnligen träffa Aramis :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback