min fredag ..

nu ska vi alldrles strax börja våran psykoliogi lektion vi pratar om drömmar olika teorier och så ganska interissant faktiskt, i för middags grejade vi lite med uf jag har huvudansvaret för att göra en hemsida med det GÅR inte hjälp mig nån snälla !!!

Ikväll ska vi äta på bitline sedan är det planerat utgång men ska jag vara älig så har jag tappat sugen =/ men den kanske kommer tillbaka..

sen igår så blev juh jag och johanna stoppade av polisen IGEN de verkar vara poppulärt att stoppa oss men issa var med ochså:p men de var bara en vanlig kontroll... =)
senare på kvällen så käkade vi och kikade på astrix och obelix :D men jjag somnade som vanligt :p hehe

red på märtisen igår med hon känndes riktigt fin =) ska bli riktigt skönt att få komma igång med henne igen nu ..

men nu ska jag fortsätta här.. tjing ..
None

Kommentarer
Postat av: Anonym

Björn va het!

2008-10-04 @ 21:02:00
Postat av: Sara

Nu vill jag veta hur din nagel lossnade och exakt hur full du blev igår! Berätta Issa :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback