ångrar att jag inte hällde den över dig !!

så nu har jag vait och tävlat samt varit och ridit märtisen.

tävlingen gick ingevidare aramis bettede sig underligt och efter sista klassen såg han riktigt hänging ut =/ vi misstänkte nå kolik aktigt vilket det förmodligen var men när vi rullade in på stallbacken hemma hade han piggnat på sig vilket var skönt =)
sen åkte jag upp till märtisen och skrittade henne medans jossan red elsa =) de två tanterna :p hehe

när vi stod i stallet och skulle precis till att åka hem så skurade min bästis golver och råkade välta skurhinken över mig.. men den jäveln sa inte ens förlåt :o hon bara skrattade och sa oj ja blev så jäkla förbannad så jag gick och satte mig i bilen ångrade fan att jag inte tog de som vart kvar i hinken och satte den på huve på henne jag vart så jäkla arg!!!!

men men i morgon bär det av till edsbyn för att jag ska åka och känna lite på kurtan :p :D


men nu ska jag hoppa in i duschen och göra mig iordning för ikväll blir det raileway men smal town pimprs sista spelning =( men vi kommer att ha kul ikväll för deras skull ;p

tjning

Kommentarer
Postat av: Anonym

Uppdatering önskas, med bild på Björn och Kurtan!

2008-09-28 @ 20:37:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback