en trött skrivande issa...

till dig som ville ha bild på björn och Kurtis visst är björn en riktig heting :D;) så ska en riktig bor se ut :p hehe


Min dag idag har inte varit så händelse rik..
skolan hela dagen med prov i näthandel B på morgonen sedan idé kläckning inom uf samt tankar om hur webbsidan ska se ut.. efter lunchen var det småföretagande B som gällde..
och sedan efterskolan skulle vi gå på lottas köskola och fixa lite men jag kilade in till sara och surrade lite istället :D vi prata hästar som vanligt ;) hehe
efter allt surr så for jag lotta och min syster madelene till birsta och käkade kina mat :)
det blev även lite shopping från min sida. köpte tre nya tröjor och ett par örhängen..
sen får jag juh inte glöma heller att jag fick igen min telefon idag :D fy vad jag har saknat den men nu är den som ny igen =)

På fredag kommer min älskling hem, det blir utgång men johanna, amanda och issa sen kanske de är fler men de vet jag inte än:p vi surrade lite om vi skulle käka bitline innan så vi får se =D
Lördag är det rockabilly kväll på olerys i timrå och man MÅSTE verkligen infinna sig !!
men jag måste verkligen ge tid till chrostoan i helgen eftersom vi inte var med varandra någonting nu i helgen när han var hemma.. =/

Men i morgon har jag iaf fått en tid i hudik till märta hoppas verkligen att de inte är någon fara med henne men de är juh inte dumnt att kolla upp henne heller.. har en del speckulanter nu så de får inte vara nå fel på henne!!

iaf tänkte jag eftersom att jag måste åka tidigare från skolan att jag skulle komma och rida med dig i morgon marie är rid sugen :p men jag vill rida på min lilla prins hasse ;)
Tar verkligen allt ifrån dig nu :p först hasse sen arne och nu mats.. vart ska detta sluta :p hehe det blir snart saras lilla ragg flaggen jag kanske ska bjuda hem honom på morötter och dipp någon dag ;)

nej men nu orkar jag inte skriva mer de vart ganska mycket ändå :p tjing :D


hehe mats jag kunde bara inte låta bli att lägga upp våran kärleks bild :p

Kommentarer
Postat av: Sara

Men hur ni ser ut!!!!!!!

Flaggen älskar mig och mina morötter, jag har iallafall tingat honom på Söndagar till "Ensam mamma söker" Sen kan du få låna han :-)

Vilka ska på BiteLine? Jossis också? Jag? ;-)

Postat av: Mats

jävla vad snygg man blir efter ett par öl...prova själv så får ni se vilka hunkar vi är........

2008-09-29 @ 22:54:06
Postat av: Marie

Vad ska man ta för att bli så där snygg ;)

2008-09-29 @ 22:58:16
URL: http://www.maastricht.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback