septembers sista dag 2008..

........en full proppad dag.. :p
nu har jag äntligen kkommit i säng efter dagens ståhej :p
började dagen med skolan till 11.. vi fick reda på att det var prov i samhällskunskap så de va juh bara tur att vi fick vara i grupp och ha antäckningar annars har det nog inte gått nå vidare eller..

sen strax efter 11 kom mammsen och hämtade mig på skolan så åkte vi och hämtade märtisen eftersom hon skulle ner på kliniken.. väl nere i hudik (de är där vi har vetrinären) så hittade han inget fel utan han tyckte jag skulle fortsätta rida på henne han tyckte att hon bara verkade stel. vet inte om jag ska tycka de är bra eller dåligt men vetrinärer ska juh veta bäst... =)
på väg hem stannade vi på nån outlett i harmånger jag köpte mig en stickad tröja och två t tröjer :D
hemma i stan igen fixade jag och mamma klart märta och carre sedan åkte vi hem käkade lite mat sen åkte jag vidare till marie och mats för att rida på masse ;D
Vi började med att kolla på en film från när jag red kurtisen i söndags sen gick vi ut och gjorde i ordning masse. Aramis min lilla sockervadd har varit lite hengig sedan i lördags då vi misstänkte kolik men såg piggare ut i dag. Masse ar iaf hur fin som hälst han fick jobba riktigt odentligt men de var han värd :p hehe
sen när jag kom hem så städade jag undan på mitt rum eftersom att mamma fyller år i morgon =)
men nu ska jag sova jag vill att christian ska ringa men de inträffar nog ine =(

Sov gott =)

None

Kommentarer
Postat av: Marie & Mats

Hehe full rulle som vanligt ;). Och jag håller med dig att Masse var hur fin som helst!! :) Sov så gott! Ska också natta kudden nu.. :)

2008-09-30 @ 23:24:45
Postat av: Sara

Den bilden ha varit med i tidningen ;-) Tycker du ska lägga upp film på Kurtan så jag kan få drömma mig bort litegranna. Osså får du hälsa Grattis till mamma Annika om jag int träffar henne idag i stallet :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback