svar på kvällens komentarer ...

kan inte låta bli att svara på komentarerna :p

Sara:
Men hur ni ser ut!!!!!!!
Flaggen älskar mig och mina morötter, jag har iallafall tingat honom på Söndagar till "Ensam mamma söker" Sen kan du få låna han :-)
Vilka ska på BiteLine? Jossis också? Jag? ;-)
Svar:
visst är vi fina ihop :p
jag vet att flaggen älskar dig de har han sagt till mig :D men jag kan låna honom till nån ensam kväll någongång :p hehe.. klart ni ska med ut också på fredag ska höra lite men mina kompisar men de SKA gå bra de bestämmer jag :p hehe


Mats:
jävla vad snygg man blir efter ett par öl...prova själv så får ni se vilka hunkar vi är........
Svar:
de är inte alla som blir så snygga som du och jag eller :p hehe

Marie:
Vad ska man ta för att bli så där snygg ;)
Svar:
det ända man behöver är en issa, en mats och några öl då ser man varandra ungefär sådär ;)



Måste också tilllägga att det är påväg en egenskapad design upp på blloggen för alla inbtna lästare :p ;)

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag och Jossan är självskrivna när det gäller gallej och mat ;-) Jag såg minsann att din design blivit vitare här på sidan. Jag måste tillhöra kategorin "inbitna läsare" !!!

Postat av: Marie

Du måste blogga idag ;)

2008-09-30 @ 21:32:02
URL: http://www.maastricht.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback