Nytt blogg liv

så nu har jag bestämt att jag ska börja skriva blogg igen =)

Så här har helgen varit;
Fredag; började dagen med att åka med märta till hudik. där blev hon friskförklarad vilken känndes väldigt bra efter som hon ska säljas så nu är hon grundbesiktad och klar :)
sedan red jag henne och carre så jag slapp skolan :p hehe men jag missade skolfotot :( 
Efter timmar i stallet åkte jag hem och duschade å donade på så kom johanna och vi åkte på fest till jounas =) en trevlig kväll men fina människor. men tyvärr som på dom flesta fester så ska de juh hela tiden förstöras en massa och bli dålig stämning så jag och johanna bestämde oss för att åka hem. vi fick köss av hasse kanske han hette :p till max där min kära bror plocka i upp mig och johanna och körde oss hem till mig :D

Lördag: vaknade jäkligt tidigt för att johanna den surrkusen inte kunde vara tyst :p hehe
sen åkte vi till stallet och red ut på märta och carre och fick oss en liten prat stund =) efter ridandet körde jag hem johanna och åkte tillbaka till klubben för att kolla på carro när hon skulle visa flisan på kvallitets. fick se många fin unghästar :)
planen för min kväll var att åka till bergsjö på rockabilly kväll men jag hade glömt rösten kvar i söråker hade säkert liote feber med så jag bestämde mig för att vara med johanna istället och åka till jounas för att kolla på film :) vet inte va filmen hette men :p
efter de så kände jag och johanna oss lite trött och tänkte att vi skulle åka hem men på vägen hem beslutade vi oss för att åka in på stan och kolla lite. träffade jonas och marie som va lika glada som vanligt =D så parkerade vi och gick med vår fina outfit på stan och kikade lite :) träffade lite kändisar som vi senare körde taxi åt :) sen vid fyra tiden drog vi hem till mig och la oss :)

Söndag: vaknade vid ett och kom på att vi inte riktigt skulle hinna ut till söråker för att titta på fotbollen som vi planerat så vi struntade i de och ligger kvar i sängen fortfarande :p
vi funderar lite på att kanske gå på granlo martchen i stället men jag tror inte ja kommer hinna de =( ska iväg och hoppa med aramis när marie slutar jobba å de är väll snart de.. 
tänkte att märtisen skulle få vila idag så jag inte kör slut på henne helt :p

nu årkar jag inte skriva med skriver kanske ikväll när jag slutfört min dag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback