ny i teamet..

började min dag idag med att köra ner lotta till tåget =) vi blev lite tidiga så vi satt där och väntade ett tag men det är alltid mycket roligare när man har sällskap =)
sedan bar det av ner till hudik för mig och mamma skulle besikta den nya sjärnan i mitt lilla team =)
allt gick bra och vi var hemma till lunch igen =)

sen åkte jag hem till min älskling och tog en vilostund och sedan åkte jag till stallet =)
när jag skulle åka hem från stallet så passade vi på å ta med helen och micke till stan så ikväll blir inte sundsvall säkert ;) tihi

nu har vi precis beställt pizza så den kommer när som hällst =)

cya!!

Kommentarer
Postat av: E-M

Blir spännande att se din nya stjärna.

2009-02-22 @ 11:09:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback