skoköp..

ska skriva lite innan jag kryper till sängs =)
min dag i dag har spenderats med en för mig otroligt lång sovmorgon sov till tio :p hehe
inte lång för andra men jag kan inte sova på dagen då jag jämt känner mig så stressad då =/
ska tillägga att jag sov hos christian, sedan åkte jag hem för att plugga men johanna räddade mig :D tihi
vi åkte på birsta drog en hamburgare och kikade runt.. innan hem färden åkte vi bort på skopunkten jag shoppade tre par skor :D

sen vart de full rulle åkte upp till stallet för att släpa in hästarna och åka ut till timrå.
allt gick bra och märtisen värkade nöjd med att få åka med mig ensam för första gången :D

så på timrå så var det träning för ia som gällde vi körde sten hårt på galopp piruetterna och kommer även att göra det i morgon bitti =) rider halv 8 om någon är sugen att komma å kika :p tihi

kvällen nu har spenderats med datorn och massa skolarbeten har bearbetat högen ganska bra nu har jag bara två uppgifter kvar att göra innan jag ligger helt utan släp vilket känns otroligt bra :D

men nu ska jag hoppa i sängen :D sovgott =)

Kommentarer
Postat av: Anna

Hallå =) Jag tränar för Ingrid Nyström, Sussi Rudholm och Ulla Wadeborn. Tanken är att jag ska rida för Ia också längre fram, har ridit för henne med en annan häst och tycker hon är suverän =)

Postat av: Anna

Ja hon är jättebra, det är svårt att få en tid för henne bara när man inte står på tex timrå, det är ju rätt fullt liksom =)

2009-02-04 @ 18:48:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback