alla hjärtans dag...

Är i skolan nu har precis kommit tillbaka från lunchen.
det var tacos på matsedeln idag men tyvärr så smakar köttfärsen som urbans vilket jag inte tycker är så gott =(
efter de gick vi ner på stan jag och lotta för att uträtta några ärenden. =)

i morse så hade vi ett möte med en tjej från sidsjö hotell vi pratade monter med henne till mässan och fick massvis med idér så i eftermiddag tänkte jag åka ut till boom och kolla om vi kan få låna en matta av dom =) tihi

nu ska vi alldeles strax börja nästa lektion =)

Morfar ligger på sjukhus igen så mamma och lollo åker ner dit i helgen. så jag funderar på att kanske ha alla hjärtans dag middag hos mig på lördag =D tihi myysigt =)

men nu skriver jag inge mer :p
 
CYA!!!

Kommentarer
Postat av: Marie

Ja själv har jag ju fått äran att jobba på alla hjärtans dag :(. Känns jättetråkigt, men men.. kram

2009-02-12 @ 14:28:31
Postat av: E-M

Men det är väl gott med köttfärs som smakar urbans...hehe

2009-02-13 @ 23:13:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback