stolt märtis ägare...

sitter i skolan nu =/ har samhälle och vi pratar om lagar och regler.
vi kanske ska få åka till en rättegång vilket kan bli roligt =)

på för middagen hade vi småföretagande lite drygt med den kursen då vi läst de sakerna fast i andra kurser men de som är bra är att det är lätt att hänga med =)

lunch åt jag och lotta på charm bakpotatis och skagenröra gott =)

har också nu kollat över budgeten igen på ufet och nu har jag äntligen fått till det :D
sen så har jag också fått mail av la reklam och tröjorna är färdiga =) så vi hämtar dom i morgon =)

efter skolan sen ska jag upp till märtisen och massera henne lite hon har hade lite träningsverk i ryggen igår morse när vi skulle träna men de är ju inte konstigt eftersom hon gått så himla hårt nu =)
iaf tisdag och onsdag tränade vi piruetterna för ia är så stålt över märtisen nu hon går så himla fint synd att hon snart kommer att åka bara =( men de är mitt eget val och det är ganska skönt ändå.


har besluts ångest inför helgen med =/ familjen utom pappa ska ner till karlskoga, vill följa på ett vis men på ett inte vill ju träffa morfar som är dålig men det känns som att hela helgen blir bort blåst om jag åker iväg också...

insåg också att det inte alls är långt kvar till studenten nu vilken känns otroligt skönt =)
har börja kika lite smått på vad man ska göra efter, har kollat på kriminologi och några ledar utbildningar med häst, men jag vill igentligen inte plugga..
efter att jag pratat med mads i helgen har jag blivit väldigt sugen på att flytta iväg och träna ett år eller halv år..
så vi får se vad som händer..


ska också uppdatera hur det går med kurtan =) han ska bara besiktas nu sen kommer vi att ta hem honom. Men de stora problemet är att vi inte har nå hö att ge honom så om nån vet någon som säljer hö så är jag JÄTTTE intresserad.

men nu ska jag göra lite nytta...

cya!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback