dålig uppdatering...

ojojoj nu var det länge sen man uppdaterade bloggen iaf =/ men då gör jag det nu :D

i fredags kväll stannade jag hemma från äventyren på stan kände mig sliten så jag pluggade lite och la mig tidigt.
lördag så var det jobb på schemat jobbade 10-16 sedan åkte jag hem pappa beställde tårta och det blev mini kalas =) efter tåt käkandet åkte jag och  christian upp till ljustorp för att åka skoter.
det blev en lång mystur med grillning.. christian och jonas på nya skotern och jag och marie på en gam läkla skoter som vi tippade med ett antal gånger men allt gick bra vilket var tur =)

sedan söndag så började jag dagen med att träna för marita och martina var verkligen finare än någonsin =) känns så himla kul nu men det är tråkigt ändå att hon snart kommer att åka..
efter träningen så var det stress fart hem och in i duschen för att sedan åka vidare till jobbet =) jobbade till 16 då med dan gick så himla fort.. men det är skönt..
kvällen sedan så hämtade jag lotta på tåget och kössade hem henne efter de pluggade jag lite innan jag kröp ner under täcket hemma hos älskling.

sen måndag då.. stallet först för att släpa ut hästarna, sedan var det skolan som gällde.. vi grejade med sm veckan hela dagen sen åkte vi runt till skolor och delade ut papper..

avslutade skoldagen med marco polo med lotta =) gott gott =)
när jag kom hem sen somnade jag och sov till 8 typ sen åkte vi hem till christian för att sova och de gjorde jag kan jag lova!!

nu sitter jag i skolan och har religon, jäkligt trist faktiskt!! men men nu årkar jag inte skriva mer...

cya!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback