....

3e inlägget idag men de skiter jag i för nu känner jag mig så hilma sviken..!!
visst jag kan inte kräva att jag ska bli med bjuden men varför ljuga för mig?!? vad va ni rädd för?
sen så känner jag mig nästan inte välkommen till stallet heller en frågar om jag är på väg å säga upp stallplatsen snart och en näst intill undviker mig..
jag förstår inte vad det är jag gör för att bli behandlad såhär?! jag kan inte själv minnas att jag gjort något fel??

på nått sätt känns det inte som att jag ska bry mig med det går inte heller att koppla ifrån och speciellt inte när man får redan på sanningen bakvägen..

iaf så är det så nu att jag inte tänker säga uppstallplatsen och det har jag inte funderat på heller!!

skriver inte mer nu för det känns inte som att andra ska veta hur jag blir behandlad just nu...
men jag ska iaf säga att jag känner mig utfryst!!!

Kommentarer
Postat av: issa

good att du itne ska säga upp platsen! :P vad hade jag då tagit mig till! :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback