FÖRLÅT JOHANNA!!!!

fyyy fan vad jag är så jäkla seg nu förtiden!!
somnade strax innan 8 igår kväll och när klockan ringde 8 i morse var jag fortfarande så jäkla trött!!
FÖRLÅT johanna jag måste verkligen se till att börja komma i tid!!

Sen så fattar jag inte varför de inte skottas hemma hos oss längre?!?!
det är inte alla som åker runt i fyrhjulsdrivna bilar och tar sig fram över allt!!!

men men.. läste maries blogg blev sjukt sugen på att åka skoter till helgen men det blir väll inget av de då jag ska sälja häst hela helgen =)
missar också the hitchbacks på olerys i timrå men man kan kaske smita iväg där på kvällen :D tiihi
ska fasen sno med mig johanna tror jag :p
sen så ska ju marie och mats dit som jag förstod å då ska jag heja med dem lite :p tihi

men nu ska jag inte skriva mer för de blir så tråkigt att läsa :p

till johanna för att jag alltid är så seeg!!
nu är det ändring på de!!

Kommentarer
Postat av: issa velander

ska du inte ta med dig mig med?

Postat av: johanna

hihi ja du är förlåten :) om du lovar att börja åka lite tidigare :D hihi! jo men fan! de kan jag nog göra hurrudu :D!

2009-01-21 @ 11:51:42
URL: http://emmajohannaolsson.blogg.se/
Postat av: Marie

Jaaa klart att du måste smita iväg en sväng på kvällen ;) tihi

2009-01-21 @ 11:56:30
URL: http://www.maastricht.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback