en trejde dikeskörning...

körde ner i diket igår med hatar min bil som inte gör det jag säger till den!!
idag har jag haft mitt körkort i två månader och kört av vägen 3 =/

Sitter i skolan nu iaf, vi har börjat med religon.. känndes först som om de skulle vara en sjukt jobbig kurs med den verkar rätt okej ändå =)

Jobbade igår känns skönt med lite extra pengar =)

Ikväll kommer de nya andra avenyn avsnitten ut :D wiiie fy vad jag har saknat gänget =/
ska träna efter skolan ute i timrå sen blir det kanske en aa kväll med johanna ? =) tihi

men nu ska jag ta lite rast från datorn =) tjing!!

Kommentarer
Postat av: Sara

Att köra i diket kanske har samma innebörd som att ramla av från hästen "du blir inte en skicklig ryttare förrän du ramlat av 100 gr" ;-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback