nu är det verklighet..

nu känns det verkligen som att det börjar bli verklighet att sälja i väg märtisen.. det kommer inte bli min roligaste dag i livet när hon åker men man måste gå vidare så är det.


Ihelgen har vi hafr besök av två jätte gulliga mäniskor =) de har provridit märta och allt gick jätte bra nu väntas det bara ett beslut.
sen så har jag hunnit med krogen också det blev olerys i timrå på rockabilly kväll.. mysigt =) fick också en alkoholfri drink utav johanna :D men jag måste då erkänna att det hade varit godare med vanlig dricka :p tihi
men nu ska jag och christian åka ut på birsta och lämna in min telefon som pajade i morse =/
cya!!

Kommentarer
Postat av: Sara

Kommer sakna lilla Màrtis jag me :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback