Nytt år mm..

Nu går tiden så jäkla fort att man  nästan blir rädd fasen :o
Nytt år har de blivit också..
Anna fyller även 18år idag så snart kan vi brassa iväg på tävlingar bara hon och jag :D

Ska även uppdatera alla lite..
Jag har köpt mig en häst till... =D
har fått två extra jobb vilket är super när man måste betala mer jälv nu när man bir älder.
börjar även skolan tilveckan igen =/ efter typ 9 veckors ledighet... men snart är de studenten och all skit är över :D

har också smsat med lotta lite på nyår och nu hoppas jag verkligen att allt ska lösa sig.. =)

så ska jag väll kanske ta å berätta lite om nyår också men de hoppar jag för nu som var där vet hur roligt vi hadde och vem som vann fullast 2009 :D!! :p


Kommentarer
Postat av: annamadelene

haha men va gör jag på bilden!? :p


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback