skolan och uf..

skolan nu har lunch.. vi har precis packeterat kondomerna så nu drar försäljningen igång på riktigt =)
efter skolan idag är det nämnligen öppet hus på john bauer och vi ska stå och sälja men jag ska dock inte vara med men brudarna säljer nog bra ändå utan mig =)
själv ska jag träna för ia med märtisen =)
men nu ska jag fixa lite har prov i eftermiddag som hela klassen har glömt pga att det är så förbnnat många som har mycket att göra nu när de ska vara sm veckan nu !! man blir så sjukt less på denna skola när dom hela tiden tar bort våra lektions tider pga saker för att få skolan att gå runt men lär oss i stället då!!

men nu skriver jag inge mer!!
cya!


Kommentarer
Postat av: johanna

mhm :s hatar skolan!

Postat av: johanna

haha :D joru! Tänk va gott man skulle må ;) och all skit man skulle hinna med! ojojoj!

2009-01-27 @ 13:27:25
URL: http://emmajohannaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback