poncho...

i morse blev det försovning först men senare insåg jag att det inte spelade sån stor roll eftersom det ändå inte fanns nån lärare. men till andra lektionen pallrade jag mig iväg och det blev en riktigt rolig efter middag.. vet inte om jag har blivit knäpp men jag har börat gilla de tråkigare ämnerna naturkunskap är ett av dom.. =) satt till och med kvar en stund för att göra klart uppgifterna, himla skönt faktiskt. tänkte nu ikväll försöka göra klart de andra jag inte gjort i skolan under apun men det kommer väll inte att bli så :p

efter skolan idag hittade jag äntligen min efterlängtade poncho eller hur man skriver :p 60 kr på vero moda och jag har flyttat in i den.. :p tihi

ligger nu hemma hos älskling och äter popcorn =) mysspys :D håller också ett öga på mitt nya shopping center tradera :p tihi ..

i morgon blir det jobb 10 till 16 får se om märtisen ska få sig en tur i skogen innan eller om jag tar en sovmorgon det vore skönare iaf :D
men nu ska jag kika på tv med älskling :D
cya!!



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback