93 dagar till studenten och sen?

Gud vad tiden går snabbt!
93 dagar kvar till studenten och knappt en månad till syudent kryssningen..
Vad ska man göra sen? efter den där studenten efter sommaren?
Jag skulle igentligen åka iväg någonstans och träna, få lära mig massvis nytt och bara ha roligt.
Att få utveckla både mig och hästarna för att så småningom komma tillbaka till Sundsvall och kanske studera eller varför inte jobba direkt?
Drömmen är väll att kunna jobba med hästarna skaffa sig en egen anläggning att hålla träningar, tävla framgångsrikt och kunna utbilda yngre både hästar och ryttare.. men det är långt bort och jag vet inte om jag kan bli så bra som jag skulle vilja.

Jag tror att en stor nackdel med mig är att jag hela tiden vill vara bäst på det jag gör, att alltid vara i topp och få beröm för de jag gör..
Men sedan så har jag så himla lätt för att trycka ner mig själv och jämföra mina prestationer med andras och på då vis bara se mina sämsta prestatinoner som de jag har gjort..
Alla sånna tankar växer väll bort med tiden man mognar på sig och blir äldre...

Vad jag vill med en ny häst och varför jag byter ut Martina kan jag igentligen inte svara på med ett ordentligt svar.. Men någonstans så känner jag att om jag skulle ligga kvar på Lätt A Mvs nivå så skulle jag lessna och inte alls känna samma motivation som jag har när jag får känna när jag hela tiden har mål att sträva i mot.

Lite av vad jag har tänkt mig nu efter studenten är;
- kriminologiprogrammet på mittuniversitetet
- yung rider programet med ledarskap på strömsholm
- C-tränarutbildning
- eller bara åka iväg och jobba

Igentligen så vill jag inte sitta och plugga på ett tag men med tanke på hur det ser ut med jobb och så nu så är det kanske den bäst lösningen istället för att sitta hemma..

Kommentarer
Postat av: Fia

Ja visst får man lite ångest inför studenten!? Jag vet inte heller vad jag ska göra..

Postat av: Mia

Känner igen mig i ångesten, finns så mycket roligt att göra, samtligt känner man att man inte riktigt vill släppa allt hemma..

2009-03-10 @ 21:13:06
URL: http://knasboll999.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback