mycke gjort igår..

Har nästan precis vaknat.. idag är den stora dagen jag ska hämta hem Quattro star F som ska bli min lilla springare på tävlingsbanorna nått år framöver..

igår var det dax för skolan igen efter att pluggat gärnet till ett prov i småföretagande B på torsdags kvällen gick jag till skolan för att göra klart kursen.. Kommer till skolan och provet är inte förrän nästa vecka.. Hade skrivit i mina anteckningar v 12 men att hålla reda på veckorna är inte så lätt.
Fick iallafall göra provet så då är man klar med kursen och får nästa vecka två lektioners ledighet..
mitt inder provet så säger våran lärare att läraren vi har i naturkunskap B är sjuk så vi inte har någon lektinon på eftermiddagen.. SJUKT skönt. Det betyder också att om dom inte hittar någon vikarie så har vi två lektioner tills ledighet..

åkte så när jag slutade 11 till sporthallen för att simma lite det blev 60 längder, det är faktiskt riktigt skönt att simma.. :)

när jag sätter mig i bilen vid 13 tiden så ringer bemanningen och kollar om jag kan hoppa in och jobba 15 - 20 och eftersom jag inte hade nått inplanerat så ställde jag upp..
när klockan äntligen blev 8 for jag hem till christian och kollade på tv sommnar ju så fort då så jag sov till strax innan 12 när johanna rinde och frågade om jag ville hänga ner på stan..
och varför inte va ska jag bara ligga hemma för så vi åkte ner och kikade läget på stan samt tog en sväng på Max..
vips så var klockan 2 och vi beslutade oss för att åka hem..

När jag kom hem till christian var jag inte alls särskillt pigg på å sova men vid halv 4 kanske somnade jag..
och nu är jag uppe för att sätta mig i bilen till edsbyn..

skriver senare om jag hinner eftersom Mats fyller 30år idag..

CYA!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback