12 april 2010 - lång uppdatering

Hej och ho!
Efter som jag varit hemma i Sundsvall över helgen har det inte blivit någon bra uppdatering här men jag uppdaterar från torsdag idag.
Torsdag; Red mr Q på kandar för första gången, han verkade gilla det och fick mest bara bekanta sig i låg mys form.

Fredag; Efter som jag var hemma skulle Ludde ha ridit men hann inte med det utan Sissel fick longera honom.

Lördag; Vilodag.

Söndag; Kom hem senare än planerat så min kära vän och sambo Sissel longerade Q även idag. Han hade varit bedrövlig med Sissel är så duktig och jobbade ut honom lite ilska.

Måndag, Idag; Red Q lösgörande idag för att föra en tre dagars upptrappning på honom till onsdag. Hanchen kommer nämnligen och Ludde skulle hjälpa oss i morgon.

Nemo har flyttat ner till Sjövillan nu också, han ligger redan deckad i sängen efter en hård dag på gården.
Nu ska jag vecka honom för natt kissning innan sängen intas.


Q´s första pass med kandaret i munnen.











Sov gott! Kram Issa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback