13 april 2010 - Kort på Nemo

Nemo har redan gått och lagt sig, det är hårt att vara hund på Sjövillan så mycket man kan göra.
Red Billy Luddes systers häst idag och är riktigt nöjd. Gjorde lite msv A rörelser på honom han är ju en klippa på de.
Quattro red Ludde på min lektion idag. Det är nyttigt för att se så man kan skilja på mina och hans brister. Vi konstaterade idag att vänster sidan sitter totalt i mig och framåtbjudningen i missförstånd av skänkeldrivande framåt. Så vi jobbar på.

Quattro har flyttat ner till det stora stallet nu och verkar trivas mycket bätte han är lugnare att hantera nu vilket är otroligt skönt.

När jag var hemma ihelgen hade jag äntligen fått hem bilder på Nemo som vi knäppt hos
gladatassen.se. Visst är han söt min maskot?



Nu ska jag väcka nemo så ska vi kissanatt och gå å lägga oss.
Kram Issa!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback