24 Mars 2010

Idag kom jag inte på någon rubrik men datumet är alltid bra att få med.
Vår dag har varit väldigt händelse rik speciellt eftermiddagen.
På mitt rid schema stod Quattro och Lacthos. De var spännande med en ny häst som Lachtos är för mig men nyttigt.
Quattro var så j***a fin. längtar tills Ludde har tid att hjälpa oss nu så vi kan sätta upp ribban ett snäpp till.

Kollade upp om vi blivit bortlottade från Vällingby idag också men de blev vi inte. Kommer att starta 4a så de blir upp tidigt på morgonen.

Nu blir det hopp i säng för i morgon är en ny spännande dag. Kommer att rida Lachtos imorgon med, Quattro och ev Lasse om inte Sissel snor honom av mig igen.  :)


Sov gott mina vänner!
Kram Issa!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback