Fin häst!

Hann inte med mig i går med att skriva något inlägg men jag uppdaterar er idag.
Quattro var fin igår men ännu finare idag. Jobbade med att få in höger bogen som jag av någon anledning har börjat slarva med. Galoppen fungerar riktigt bra nu vi jobbar på att stärka den.

Har fått lite frågor jag tänkte svara på med;

Elin - Söt häst på headern är den din? :)
Svar: Jajjemän det är min Quattro det där och våran lilla maskot Nemo. 

Isabelle - Hur stor är din häst?
Svar: Han är ca 172 i mankhöjd, rätt mycket häst men det behöver en lång och ståtlig ryttare som jag. :)

Freddie - Bor du i Sundsvall?
Svar: För tillfället bor jag i Stockholm där jag är dressyr elev hos Louise Crafoord Hofmann. Men jag är från Sundsvall och kommer att flytta tillbaka i höst.

Nämnde aldrig att Christian är här nu och att han kommer vara här till söndag så kommer mamma och min lilla syster och nemo hit på fredag för att hälsa på.


Kram Issa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback