11 maj 2010 - packat

Har precis packat klart, åker nämnligen hem till Sundsvall i morgon över helgen.

Idag red jag i en av sadlarna jag lånat från Sadelmagasinet. Gillar den riktigt mycket och ska se om de vill byta in min gamla sadel mot denna.

Q gick bra idag. Ludde hjälpte oss vi började med att rida lite lösgörande saxar i traven och efter de byten sedan la vi ner då han var så fin.
Han är så duktig nu Quattro vilket känns jätte roligt. Nu när jag åker hem ska jag försöka få Ludde att hjälpa mig med honom en dag eller två ska prata med henne i morgon om hur mycket tid hon har så ska jag tving Sissel att tömköra honom en dag. Hon gör det så bra och Q blir så väl arbetad efteråt.

Idag har jag beställt Eskadrons fårskinns boots med i vitt. Q kommer bli så fin.


Nu ska vi sova så vi kommer hem men fört ska vi ju jobba och träna för Hanchen.

Cya! Kram Issa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback