6 Maj 2010 - Sadel provning

Måste rätta min lilla miss med tävlings datumet jag gav i går. Det ska ju självklart vara maj inte mars.

Min underbara vän
Sara från norrland vill ha lite film uppdatering från oss men jag måste tyvärr medela att den lilla byrackarn Nemo ätit upp kabeln till laddaren så jag får ingen ström i kameran men ska försöka komma ihåg att åka och köpa en ny när jag kommer hem nu till veckan.

Idag har Lena Lilja varit och hjälpt mig och Q att hitta rätt sadel. Är riktigt nöjd med resultatet och letar nu efter en
Amerigo Alto 17,5 alt 18" +2 alt +2,5 med stoppning 2 och normal alt lång kåpa.
Har du en på lager är jag intresserad! tihi
Det var det ända passet Q fick gå idag, men han var jätte duktig verkade riktigt nöjd med sadeln vi provade avslappnad och fin redan från start.

Imorgon har Ludde lovat mig att vi ska titta på Lätt A6 delarna eller rättare sakt börja bekanta oss med dem.

Kram Issa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback