7 maj 2010 - Lång dag!

Idag har min dag varit låång. Sissel åkte hem till Gotland igår vilket gjorde att jag började en halv timme tidigare idag. Det gör inte så mycket iof bara sängen som vill att man ska stanna en stund längre. tihi

Quattro red jag för Ludde idag i Linneas rösli sadel. Han gick med kandaret. I galoppen gjorde vi byten på diagonalerna och serpentiner alla rerna och på hjälpen men inte riktigt snygga poäng mässigt. I traven arbetade vi med skolorna och sidvärtsrörelserna.
Super nöjd med Q och ska arbeta på att komma ut med en harmonisk herre till tävlingarna som kommer.

Nu ikväll har jag varit med halva familjen
Jonsson och Lotta, körde de vackra ponnisarna till upplands väsby typ för en hemlig träning. hihi

Imorgon åker jag och Nemo med Helena, Luddes dotter till Vikbolandet för en tävling över dagen.

Sov gott mina vänner!
Vill ha hjälp med text i bloggen, ställ en fråga eller två.

Kram Issa!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback