Tack Maria!

Nu är dessa två tränings dagar till ända.
Qu och jag fick träna på trav kvaliten igår för att så skolorna ett snäpp bättre då det är dem vi har jobbigast med när vi tävlar. Det blev ett tufft pass men det gav ett rejält resultat till dagens pass. Vi hittade ännu ett snäpp på kvaliten i skolorna och kunde på ett helt annat sätt än tidigare leka med formen i rörelserna..

Igår fick vi rida i B manegen på Timrå och det gillar verkligen inte Qu han är jätte besvärad av att vara där inne men jag kan inte svara på varför om det är att de kanske är lite stummare i underlaget eller nått, ingen aning..

A gick inte alls lika bra idag som igår men jag tror vi tog ut honom lite hårt igår. Det är svårt med en häst man inte riktigt känner att veta vad som är för mycket press och lagon tycker jag.. Men med honom jobbar vi på med övergångar..

Red äver på Farbrorn idag. Han gillade inte mina långa ben riktigt jämfört med Gits tror jag men det gick bättre och bättre ju längre vi höll på..

Nu blir det Ludde träning torsdag och fredag..

/ Isabelle!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback