4 januari 2011 - Ny häst!

Vissa kanske redan har hört det men nu är det helt klart.
Jag har köpt mig en till liten stjärna, det är Quattros halv syster First Ladie F. Hon är ett mörkbrunt sto född 2009 efter Tsarevitj-Asterix.
Den fullständiga stammen finns på
http://www.blup.se/sv-se/horses/220360-first-ladie-f-57-swb
Ladie kommer att stå kvar hos uppfödaren Helena Fröstebo i Edsbyn till nästa höst då inridningen av henne ska påbörjas.

Tanken med detta köp är att jag själv ska få erfarenhet av att rida in och hantera en så pass unghäst. Jag tror att vi kommer få några spännande och väldigt roliga år framför oss.

Bild på damen själv får jag inte till någon nu eftersom jag inte är på teknisk av mig men jag lovar att jag ska försöka ordna det.


Pappa Tsarevitj


Morfar Asterix 694


Kram Issa!!

Kommentarer
Postat av: mamma

Grattis

2011-01-06 @ 12:57:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback